CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

::Sapa la buang baby tu::

Salam semua...pagi tadi nak beli bfast, akk kat kedai belakang ni bgtau ada jumpa baby kul 4 pagi tadi..baby gurl..dia kata comel sgt,putih...wah..teruja la aku..cepat2 aku cakap aku nak..then tghr tu aku p HKL tp malangnyer tak dapat tgk baby tu coz dalam NICU..tanya sister situ dia cakap dah repot JKM..hampa tul aku masa tuh..kalo dah link JKM memang susah nak dapat la jawabnyer..

Actually,bukan aku nak baby tu tapi kakak sulung aku yang nak..dah lama juga dia cari anak angkat coz anak dia satu2nyer dah berumur 8 tahun..dia cakap boring kat umah..hehehe..
Apa la nasib baby tu..harap2 dia ok..naper mak dia tergamak nak buang anak yang dia kandung 9 bulan tu..sampai hati..tapi mungkin ada sebab mak dia buat gitu cuma dari buang baby tu baik la dia bagi orang yang harap2 sangat kehadiran zuriat.

So, sesapa nak bagi baby atau buang baby tu, jangan la buang merata2 yer..bagi kat aku pun xper..kalo nak bagi leh emel aku nurulqisztyna@yahoo.com ...24 jam aku leh terima emel..

notatanganku : sangat serius dengan request yang telah dinyatakan..harap maklum..:))

1 comment:

Anonymous said...

Of course, one of the reasons why this area of Ohio has remained so persistently
branded as a pocket of joblessness is its failure to recover from the death
of the steel industry and also because of automotive production lines
outsourced to foreign lands. Indeed, internet is the best source of because it
is easily accessible and fast. Above all the Hindi news websites is a real boom for the world.


Also visit my page - mouse click the next page