CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 20, 2010

::Formula Driff Malaysia 2010::

Hari Ahad semalam aku dengan adik2 ipar aku bawa sekali si kecik qhilfi harraz tu pergi dataran merdeka..nak tengok formula driff..Yuzz memang dah tunggu kat stesen masjid jamek sebab dia bertugas di plaza rakyat.. ehm..bagi diorg tu syok la kot..aku suka juga tengok driff depan mata tapi yang tak syoknyer harga tiket mahal tapi tempat untuk tengok kereta 'mendriff' tu tersangat la sempit..masa mula2 sampai, aku kena panjat batu yang ada tiang bendera tu..kalo tak memang tak nampak la sebab yang berdiri kat depan2 semua orang2 lelaki yang agak tinggi juga ketinggian diorg tu..hehe..

Qhilfi pun syok juga tapi aku lupa nak bawa payung n topi dia..plak tu dia demam skit so aku bawa dia masuk duduk bawak khemah betul2 depan kipas besar..aku mula basahkan kepala dia dengan air mineral..risau juga aku..dalam pukul 1.30 kitorg keluar..sempat lagi amik gambo dengan kereta2 mewah kat situ..Qhilfi harraz suka dengan kete polis..hehe..

Lepas tu, kitorg berjalan kaki ker CM coz akk ipar & mak sedara aku dah tunggu kat sana..nak makan tengahari..kitorg makan kat foodcourt dlm CM tu jer..sedap juga dan yang penting murah even tempat tu memang tumpuan pelancong. Lepas makan aku sempat juga register kat booth Jabatan Tenaga Kerja yang kebetulan ada Carier Fair..

Jom layan gambo..gambo aku amik guna BB aku jer so gambo tidak lah berapa cantik..




Ni dalam LRT..seronok tengok dia tapi dlm masa yang sama blur2 juga..hehe

Aku curi2 snap gambo gadis litar..seksi giler..yang ni tak berapa seksi..ada lagi yang seksi tu...

Tengah duduk atas batu..layu jer masa ni..ngantuk..




Lengan qhilfi harraz ni dilukis masa duk dalam khemah tu..free jer sebab tu aku sibuk benar nak melukis tu..qhilfi diam jer masa tgh lukis..Eh, tapi masa amik gambo ni kitorg tgh makan..jgn confuse plak..hehe

Lain2 gambo layan jer la yer..malas nak mengkomen..hehe..



Eh,apsal yuzz jelir lidah...:p


No comments: