CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

::Sangat kritikal ini contest::

Yang aku nk ceritakan ni sebenar nyer pasal contest yang aku join kat fesbuk..aku penah wat entry pasal contest ni..pertandingan ratu Lisz Ariyanie Butik..kalo nak baca sila klik SINI..
Sekarang contest ni dah masuk minggu akhir..30hb Dis akan diumumkan nama pemenang..tapi aku tau aku susah dan takkan menang coz undian like pun dapat sikit sebab aku malas sangat nak promoted diri..pernah sekali jer..tp itupun tak dikira..nak kena org LIKE page LAB dulu baru leh dikira..aduhai..

Okey,ada kontroversi di sebalik contest ni..ada sorg peserta disqualified coz tak ikut TnC dari penganjur..plak tu jenis banyak komplen tapi bagi aku komplen dia memang berasas..lepas kena singkirkan dari contest, dia tak puas hati coz bg dia mungkin sedikit sebanyak memalukan dia coz pihak LAB mengumumkan penyingkiran tersebut di wall LAB tanpa memberitahu pada peserta tu terlebih dahulu.. sekarang ni gigih dia komplen sampai wat causes untuk menentang LAB ni..aku pun lum tgk lagi causes yang dia buat..malas nak masuk campur..

Al kisahnyer bermula, LAB inbox dia, jangan minta vote dari orang luar negara terutamanyer orang kafir..sebab ada org2 luar negara inbox owner LAB..mcm nak mengurat ler..then peserta tu cakap dalam TnC xder pun..yg ada LAB minta suruh cari voters dengan cara masing2 ...pas2 dia cakap bukan dia yang mulakan dulu cari voters dari luar tapi ada seorg lagi peserta yg mula2 buat macam tu tapi kenapa peserta tu tak disingkirkan...huhu..banyak lagi kisahnyer..tapi aku malas nak cerita..

Yang tak bestnyer kan, bagi aku la..ada plak terselit di antara peserta tu adalah anak saudara LAB sendiri...huhuhu..agak tak adil kan..tapi biar lah..aku bukannyer terlalu obses dengan contest2 ni..ada rezeki ada lah..tapi Tnc kena telus la..*wink *wink

Klik gambo kalo nak baca..

so dari TnC tu, tak bagitau tak bole minta voter dari luar negara kan..
Actually tak berapa seronok join contest kalo byk sangat karenah dari penganjur..
Penganjur kena profesional la..gangguan daripada stranger memang tak dapat dielakkan lah..orang nyer pun yang cantik...aku yang x berapa cantik nih pun ada gak kena gangguan gak..hahahaha..gangguan daripada seller online jer...ngeh..ngeh...

No comments: