CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 14, 2010

::Tentukan jantina bayi...99% tepat???::

Betul ker bole dapat 99% tepat jika kita ikut kiraan kalendar cina ni? sapa dah penah cuba ?
Kalo ikut bulan aku berovulasi iaitu bulan Oktober pada umur 28 tahun dan jika ikut kalendar cina ni aku bakal mendapat baby Boy..then, aku ingat balik time aku mengandungkan Qhilfi Harraz dulu, bulan aku berovulasi bulan April pada umur 26 tahun dan kalo ikut kalendar ni aku akan dapat Baby Girl, tapiiii sebaliknyer plak yang keluar..hahaha...kurang bole percaya...mungkin kalendar ni terbalik kot..

Tapi tak apa la, aku letak jer kalendar ni kat blog aku..mana tahu tepat ker atau sebaliknyer plak..



Nota Tanganku : Apa petua nak dapatkan baby Girl? huhuhuuhu...

No comments: