CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1, 2010

::Qhilfi Harraz@Taska Rapidkl::

Hari ini hantar semula Qhilfi Harraz kat taska Rapidkl...mmg sebelum ni dari dia umur dua bulan sampai la setahun 7 bulan dia stay sana jer, tapi semenjak bulan puasa ari tu aku just htr kat taska depan rumah jer. Masa tu aku ada masalah kenderaan..Kancilku dah bg abah kat kampung so aku jadi patah kaki. Aku ingatkan senang bila xder kereta ni,sbb pengangkutan awam pun senang..tapi rupanya agak susah dan aku agak tertekan gak sebab x bole ke mana2..sebulan lebih gak aku pergi balik keje naik lrt. So, now dah dpt kereta, rutin kembali semula macam sebelum bulan puasa dulu..Pagi, hantar Qhilfi Harraz ke taska, pergi kerja,ptg amik Qhilfi Harraz semula...huhuhu...best tp agak penat skit kalo jem...

Tadi htr Qhilfi Harraz,dia menangis x hengat...huahuahua..lama sgt x dtg..sama juga masa mula2 htr ke taska kat depan rumah tu,3 minggu juga la dia menangis..kali ini berapa lama plak dia menangis eh...jangan la lama sgt abang, nanti mama sedih nk htr abang...iskhhh...

Jom,layan gambo bujang kesayangan aku ni.
Ini lah kereta kesayanganku,tengah dimandikan..baru seminggu dapat dia
Konon nak buat peace,bole la tuh

Layankan je lah..gediks skit nih..kuat menyakat org..

No comments: