CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 2, 2010

::Ada improvement::

Apa yg improved nyer ialah..kihkihkih...mcm budak sekolah buat esei..wokey, tadi aku hantar Qhilfi Harraz ke taska, ari ni menangis juga tapi kurang drama, x macam semalam..nangis2 juga tapi tetap hulur tangan nak salam...huahuahua...alalalala..anak mama...x lama lagi okey la tuh..lega skit...aku tgk, pengasuh dia dah tukar lain..Kak Yati namanyer..tp mcm biasa la,Indonesia mari...

Ada yg improved lagi, jalan nak ke taska dia dah dibaiki..so xder la berlubang2 jalan tu sampai aku rasa kancilku dulu jahanam sebab jalan itu la..agaknyer la....ehmmmm..hahahahaha....padahal org yang memandu yg x brp bagus nk mengelak lubang...Tapi skrg musim hujan, aku confirm mesti jalan itu akan jadi seperti dulu gak..huarrrggghhh...tidak...sayang BLM ku...ngeh...ngeh...

Kali ini entry tidak ada gambo, x senonoh plak aku rasa nk amik gambo Qhilfi Harraz tgh menangis..kihkihkih...layankan je la aku nyer boraks ni..nak mencapai VISI & MISI : 1 hari 1 Entry..tapi bukan bermakna wajib 1 entry jer for 1 day,kalo ada lebih cerita tu, aku buat juga entry...wokeyy...

No comments: