CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 30, 2010

::Macam penyakit berjangkit::

Sambil2 aku kemas2 n mendeko kan skit2 blog aku ni, aku layan forum Cari. Sungguh mengejutkan kerana terjadi lagi kemalangan yang melibatkan bas di Lebuhraya Karak dan ramai yang meninggal dan yang meninggal pula semuanyer belia remaja berusia rata2 belasan tahun..Al Fatihah..

Sebab tu title entry aku mcm tu. Dah jadi mcm berjangkit plak..Masih segar lagi kejadian 10/10/10, tarikh keramat tu..melibatkan kematian 13 org.. baru reda skit pasal kejadian malang itu tiba2 terjadi lagi benda yang sama. Nak salahkan siapa? Pemandu bas ker? Kalo dulu bg aku, naik bas antara kenderaan paling selamat tp sekarang tidak lagi. Dan semua kenderaan tidak akan selamat sekiranya tahap pemandu2 kita di Malaysia yg amat pentingkan diri sendiri.

Semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat ke atas semua roh2 yang terlibat dalam kemalangan tersebut, Amin...

No comments: