CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 31, 2010

::Kelantan Menang::

Tahniah la kepada pasukan Kelantan kerana buat pertama kalinyer menjulang Piala Malaysia. Them deserved to win. Sebenarnya sakit hati lagi coz Johor FC kalah dgn N9 masa semifinal ari tu...kihkihkih....

Nak ikutkan xder la sokong sgt pun..sambil tgk smbil baca novel,adik ipar n mak sedara plak tukar2 chanel,diorg nk tgk Konsert Tribute P Ramlee. Yang sangat fanatiknyer tadi aku rasa nenek suamiku...hahahahaha...abis dia kutuknyer pemain & penyokong negeri Kelantan, sbb dia sokong N9...

Salah satu sebab aku sokong Kelantan coz mak aku n ayah mertuaku asal Kelantan. Diorg sedikit sebanyak mesti suka la tuh Kelantan menang. Pesanan ku untuk penyokong Kelantan,itupun kalo diorg baca la, kalo x baca pun xper...aku doakan semoga diorg selamat sampai ke destinasi masing2 tanpa ada musibah yg melanda. Bukan apa,kadang2 kita kena beringat, happy2 tapi jgn sampai lupa keselamatan diri. Kalo bole x payahlah kibarkan bendera melalui kenderaan masing2, takut tersangkut plak pada kenderaan yang lain.

Notatanganku : Aku ni memang peminat sukan,dari sekolah rendah aku dh mula main bola baling sehingga mewakili Negeri Johor...Antara sukan yang aku minat bola baling,bola jaring,bowling dan futsal...

No comments: