CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 29, 2010

::Klong..klong...Tuan rumah nak kemas umah::

Huahuahua...sadis tul tuan umah ni kan...rumah dibiarkan bersawang..segala mak nenek dah duduk bertapa....kahkahkah...penyakit M aku ni mmg teruk gila...
Mula2 tadi nk dtg tgk2 jer..jengah2 tapi x masuk dalam...baca2 entry lama, rasa seronok plak..
last sekali,ketuk la..sib baik tuan rumah masih ingat password..

Rasanya pas ni bole lah terus berblogging...dekat rumah dah pasang streamyx (cewah,padahal dah 4-5 bulan psg..hahahaa).. Pasang streamyx pun bukannyer selalu on9..kalo nk on9 jer Qhilfi Harraz mula nk menyibuk duk atas riba..kalo x kasi,dia pergi kat cpu..alih2 pc tershut down..aku ingatkan rosak,rupanya Qhilfi Harraz yg buat..dia klik butang power kat cpu tu...grrrrr...anak zaman teknologi betul..

Ist sekali,aku kena belajar blk mcmna nk jadikan blog aku ni menarik..termasuklah menjadikan aku blogger yg aktif..bukan pasif...kihkihkih..dah lama sgt,smpi lupa segala function...harap sgt idea sentiasa ada...aku bukan pandai sgt nk buat ayat..sbb kalo di luar alam maya, aku dikategorikan pendiam gak..yeker??? ye kot...hahahahha...Ala,kalo kat forum Cari pun aku selalu jadi silent reader jer...reg dari tahun 2008 tp smpi skrg aku nyer credit baru 800++..
ni pun aktif skit sbb nk let go novel-novel aku yg dh lama simpan tuh...huhuhu...

Ok la,time nk blk umah dah ( tgk tu, post entry pun dh nk dkt blk..ikhlas ke x ni) hahahha...
harap2 kat ada masa nk on9 kat umah nanti..tp tau,selagi Qhilfi Harraz x tido, jangan harap okey...huhuhuhu..

No comments: