CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 10, 2009

::Lama aku x update::

Salam sume...
Lama aku x update blog ku ini...bukan kerana ketiadaan masa tp krn penyakit M ku ini...Hanya berubah wajah saje blog ku ini...hehe..cantik bg aku..i luv polka dot...
Dalam masa sebulan ni,beberapa peristiwa yg terjadi...
Mak mertua aku sakit..Hana doakan mak cepat sembuh yer..
Qhilfi dah pandai merangkak (baru 2-3 tapak)
Adik kembar aku dh dpt keje kat kl..alhamdulillah...
dan aku skrg ni,tgh sibuk menjahit tudung..kwn2 keje adik aku tu minta buat tudung lebih2 skit...
Dan menjelang bulan Ramadhan yg akan tiba ni, aku mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..Semoga kite sume sihat utk menjalani ibadah puasa ni..Insyaallah...
Dah byk benda yg ada dlm kepala ku ini...

1.Cat rumah
2.Buat langsir
3.Buat baju raya

dan yang plg penting,kena abiskan posa ganti...huhu..byk lagi ni..
Moga2 penyakit M ku ini tidak melanda masa bulan posa nanti..
Untuk pertama kalinyer,aku dpt menyambut puasa dgn status seorg ibu..sebenarnya,pertama kali gak aku berposa dgn suami ku sepenuhnya..
Tahun lps,aku berpantang kat kg coz operation buang cyst..
Jadi,tahun ini ada la tahun pertama ku juga...
Oklah,setakat ni saja kot..untuk kawan ku Ena,aku doakan abah ko,Hj.Wahab cepat sembuh yer..sabar menghadapi dugaan...

No comments: