CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 29, 2009

::Rancangan meniaga tudung::

Insyaallah,kalo xder aral mggu depan aku dah bole start meniaga tudung ala ariani kat blog ni..stok dh di pos ari ni n maybe mggu dpn dh sampai..x sabar rasanyer nk mulakan perniagaan..harga tudung tu aku x jual mahal sgt,standard harga tudung yg dijual dlm blog2 yang lain..aku jual dua size iaitu S dan M..selepas dpt tudung tu aku akan bagi detail harga,ukuran n gambo....

Harap2 Allah S.W.T memberkati perniagaan aku ni..tujuan aku meniaga cuma nak mencari duit sampingan utk family aku memandangkan keje makan gaji skrg ni tidak brp nk mencukupi...Insyaallah semoga perniagaan aku ni berjalan lancar hendaknyer...Amin...

1 comment:

A.I said...

Kita sama-sama mendoakan yg terbaik utk kita ye. Semoga Allah permudahkan apa yg kita jalankan ni. AMIN! :)