CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 29, 2009

::Cian anak aku::

Semalam balik keje aku amik qhilfi kat taska..pas2 terus balik umah..qhilfi ni mcm biasa la,kalo smpi umah terus nak susu...coz nak tido...tiba2 aku ternampak kuku dia berdarah...arghhhh...terkejut aku...aku check2,bkn 1 jari jer..tgn sebelah kanan semua jari kecuali ibu jari...tgn sebelah kiri cuma jari telunjuk...sedih gila aku..sure dia menangis x ingat masa kena ketip tu...geram tul la ngan org taska...sedang kan kite ni terketip daging skit pun sakit,lagi lah plak bdk kecik..sadis tul...meleleh gak airmata aku..padahal baru 2 ari x ketip n aku ingat nk ketip la malam tu coz tau kuku dia cpt panjang..plak tu suka sgt menggaru blkg kepala dia smpi calar balau...
tp semalam qhilfi happy sgt...aku pun happy sgt layan dia borak..n tido pun dh lasak..bole bantal dia leh tercampak kat tepi kepala dia..bantal teralih tp kepala dia still kat tmpt yg sama..adeh,ganas gak anak aku ni...
Paling suka kalo dia panggil2 kalo dia tgk xder org kat tepi dia....mcm real sgt jer dia panggil tu...rinduuuu...x sabar nk balik...sayang anak mama!

No comments: